piątek, 3 grudnia 2010

Lenistwo....

Przychodzi taki dzień, że nic nie chce się robić tylko spać. Dzisiaj miałam tak na zajęciach. Zamiast oglądać film o ADHD przysypiałam, zresztą nie tylko ja. Moje zwierzaki częściej mogą pozwolić sobie na lenistwo.

Czuły na moim krześle: 


Czuły na pufie  



 Czuły ogrzewa się przy rurach



Globi na pufie :) 


Śruba z Globim na miejscu Globiego 


Globi z Czułakiem na moim łóżku. 


I na koniec: Globi zasypiający na mojej ręce:) 




Lenistwo ogarnia każdego, szczególnie gdy na dworze mróz, a my siedzimy w ciepłym domu popijając herbatę. Ale nawet w taki mróz możemy zrobić coś dobrego! Wystarczy wejść tutaj: Nakarm psa wybrać psa i kliknąć. Można zagłosować codziennie na innego psa. Jak pies otrzyma wystarczającą liczbę kliknięć dostanie paczkę z karmą.
Miłego leniuchowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz